Obiective, principii si etape ale PMI
3 obiective:
- Intarirea pozitiei consiliului local;
- Control crescut al organizarii municipal;
- Accentul pus pe client.
5 principii:
- Concentrare si control privind politicile administratorilor;
- Responsabilitate generala pentru management;
- Rezultate prin acorduri clare;
- Descentralizarea puterilor si
- Revizuire periodica si raspundere.
7 etape ale PMI:
- Traducerea dorintelor politice intr-un plan multianual concret de politici si buget;
- De la planuri de politici si un buget multi-anual, prin intermediul unor planuri de departamente si de sector, la un buget anual de performanta;
- Adaptarea organizatiei pentru punerea rapida in aplicare a politicilor si imbunatatirea furnizarii de informatii;
- Dezvoltarea rapoartelor executive si a managementului intermediar;
- Dezvoltarea raportului anual si situatia financiara ca instrumente de politici;
- Dezvoltarea standardelor (de afaceri) si indicatorilor (administrativi);
- Dezvoltarea unui instrument de evaluare a impactului social.